PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket
~ASSALAMMUALAIKUM SEMUA & SELAMAT SEJAHTERA...SEMOGA HARI3 YG DILALUI BERTAMBAH BAIK...TERIMA KASIH MELAWATI BLOG SAYA...SESUNGGUHNYA YG BAIK ITU DTG DARI ALLAH & YG LEMAH ITU DARI DIRI SAYA SENDIRI..HARAP MAAF DIATAS SEGALA KEKURANGAN DIRI DAN SELAMAT BERSHOPPING BERSAMA SAYA ~

Thursday, September 16, 2010

Waist Slimming Mask












Buang lemak & Selulit di perut anda dengan SLIMMING MASK


diperkaya dengan ekstrak Kola, tanaman semulajadi Afrika Selatan yang mana ianya berkesan mengurangkan lemak, produk ini boleh menembusi kulit, mencapai lapisan lemak subkutan, dan menguraikan lemak menjadi asid lemak mudah larut dan air.


Sesuai untuk...

-mereka yang mempunyai lemak berlebihan di perut dan pinggang dan perempuan yang baru melahirkan anak dimana perut mereka mempunyai lapisan lemak berlebihan.

-mereka yang bekerja dipejabat dan hanya menghabiskan masa dengan duduk dan kurang aktif

Cara Penggunaan
1.Bersihkan bahagian perut
2.Tampalkan slimming patch di perut
3.Biarkan selama 30-50 minit dan kemudian buka slimming patch tersebut.

Simptom

Sesetengah pengguna akan kerap ke tandas utk pembuangan najis.


DIGALAKKAN MENGGUNAKAN 3 KOTAK UNTUK MELIHAT KESAN YANG EFEKTIF

Hanya RM35 sekotak
sekotak = 10 keping
(harga tidak termasuk kos penghantaran)


HANYA PERLU TAMPAL DI LUAR BADAN...TIDAK PERLU MAKAN/MINUM UNTUK MENDAPATKAN BENTUK TUBUH BADAN YG IDEAL...

2 comments:

  1. salam... produk ni daripada China yer... ada kesan sampingan x kalau guna... saya berminat untuk mencuba sbb epas bersalin anak no 2.. lemak saya makin banyak...

    ReplyDelete
  2. salam...terima kasih kerana berminat untuk tahu...yea ini product dari guangzhau...

    so far...alhamdulillah ramai customer yg beli cakap ok...dan suami saya sendiri menggunakannya...dan skang perut dia nampak pengurangan...:) tujuan utama saya pon adalah untuk kegunaan suami..tp tak sangka banyak permintaan...
    klu berminat boleh email/sms saya :)

    terima kasih...

    ReplyDelete