PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket
~ASSALAMMUALAIKUM SEMUA & SELAMAT SEJAHTERA...SEMOGA HARI3 YG DILALUI BERTAMBAH BAIK...TERIMA KASIH MELAWATI BLOG SAYA...SESUNGGUHNYA YG BAIK ITU DTG DARI ALLAH & YG LEMAH ITU DARI DIRI SAYA SENDIRI..HARAP MAAF DIATAS SEGALA KEKURANGAN DIRI DAN SELAMAT BERSHOPPING BERSAMA SAYA ~

Monday, February 21, 2011

Jalapeno Cheese powder


Harap Maaf Stock Jalapeno Cheese Powder sudah habis dijual...Terima Kasih kepada yg membeli =)






Sekarang anda boleh buat sendiri...



Cheezy Wedges di rumah...=)










Cheezy Wedges yg ready untuk di makan




Jalapeno Cheese Powder yg blom di bancuh


Laparnya perut saya...bukan sekadar boleh makan dengan wedges sahaja boleh juga makan dengan salad/ sebagai bahan pencicah...Lazatnya!!!

==============================================================




Jalapeno Cheese Powder



Rasanya dijamin sama seperti cheezy wedges KFC

Hanya



RM13/pack untuk 200g
RM7/pack untuk 100g

kos postage rm6 (poslaju) @ rm3.00 (parcel)


Cara Penyediaan:


bancuh 1 cup JC powder dgn 1 cup air panas @ ikot pekat yang anda suka

hidang dengan potato wedges dan apa sahaja yang anda gemari

Cara Penyimpanan

• Saya cadangkan anda bancuh pada kuantiti yg ingin anda gunakan pd masa tertentu shj. Ini supaya rasa dan baunya kekal segar setiap kali menghidang. namun, jika ada lebihan bancuhan, masukkan didalam bekas bertutup, dan simpan di dalam peti ais.

• Untuk serbuk yang belum dibancuh pula, biarkan ia kekal di dalam plastik dan masukkan ke dalam bekas kedap udara. Jika tidak, ia akan membeku. Simpan di tempat kering dan tidak terdedah kepada cahaya. Seelok2nya simpan di dalm peti sejuk.



• Jangka hayat produk ini adalah 6 bulan dari tarikh pembelian. Contoh, anda beli pd bulan januari, expire date adalah pada bulan jun tahun yg sama.

Selamat mencuba...

sebarang pertanyaan tel saya 012-3572700/ pm di inbox saya
Jalapeno Cheese Powder

No comments:

Post a Comment