PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket
~ASSALAMMUALAIKUM SEMUA & SELAMAT SEJAHTERA...SEMOGA HARI3 YG DILALUI BERTAMBAH BAIK...TERIMA KASIH MELAWATI BLOG SAYA...SESUNGGUHNYA YG BAIK ITU DTG DARI ALLAH & YG LEMAH ITU DARI DIRI SAYA SENDIRI..HARAP MAAF DIATAS SEGALA KEKURANGAN DIRI DAN SELAMAT BERSHOPPING BERSAMA SAYA ~

Monday, March 14, 2011

CARA PEMBELIAN


Hanya untuk yang serious membeli sahaja...=)

(tepuk dada tanya selera...)



1. Pilih jenis barang yg anda ingin beli


2. sms/email kepada saya barang yg anda berkenan untuk beli untuk memastikan stock masih ada.



3. buat bayaran beserta harga kos penghantaran seperti kadar pos di bawah :



4. Bank in kepada



JALILAH BINTI MAHAT


MBB No : 156075860354


5. Maklumkan kepada saya bayaran yg telah anda buat beserta maklumat melalui eshoppingzone2010@gmail.com / sms 0123572700 :


Nama


Alamat


No Tel





Beserta Jumlah bayaran dan masa pembayaran dibuat ...



6. penyerahan barang akan dilakukan (biasanya sehari selepas pembayaran dibuat barang akan diposkan kepada anda)


7. dan jgn lupa bila barang dah sampai...plz inform 2 me yea...=)


KADAR BAYARAN POS (BERGANTUNG KEPADA KOS SEMASA)


POS LAJU: berat (Below 500gm)
Semenanjung : RM6.00
Sabah/Sarawak : RM8.00



POS LAJU : berat (500gm - 1kg)
Semenanjung : RM8.00
Sabah/Sarawak : RM12.00


POS EKSPRESS
sampul kecil RM 3.00
sampul besar RM 4.50



@ u can refer to dis link for more details...http://www.pos.com.my/websitebm/main2.asp?c=/WebsiteBM/PostageRates/PostageMain.html